nazwa dokumentu: Zarządzenie 17/10 w sprawie odroczenia terminu zapłaty należności przysługującej Gminie Witkowo

ZARZÄ„DZENIE NR 17/10
Burmistrza Gminy i Miasta w Witkowie
z dnia 22 lutego 2010 roku

w sprawie odroczenia terminu zapłaty należności przysługującej Gminie Witkowo

Na podstawie §5 uchwały Nr XXVI/251/06 Rady Miejskiej w Witkowie z dnia 28.02.2006r. (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2006r. Nr 53, poz. 1422) w związku z art. 119 ust. 1 z dnia 27.08.2009r. Przepisy wprowadzające ustawę o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1241 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1.
Odracza się termin zapłaty wierzytelności od 10.01.2010 roku przysługującej Gminie Witkowo od Pani Magdaleny Sych zam. w Witkowie przysługującej na podstawie prawomocnego wyroku Sądu Rejonowego w Słupcy z dnia 11 grudnia 2007r. w sprawie II K 25/07 na termin 1 roku, czyli do 10.01.2011 roku.

§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Burmistrz Gminy i Miasta
/-/ Krzysztof Szkudlarek

 
informacje wprowadziÅ‚:Tomasz Pluciñski
informacje wytworzył:Marzena Polak
data dodania: 22 Lutego 2010
data modyfikacji: /
data wyworzenia: Marzena Polak / 25 Lutego 2010